Karty SIM nie trzeba aktywować. Karty SIM, które sprzedawane są w naszym sklepie, są już aktywowane. Wystarczy włożyć ją do telefonu i wykonać proste czynności:
1. Sprawdź połączenie sieciowe. Jeśli karta SIM nie łączy się automatycznie z siecią, spróbuj połączyć się ręcznie. Jeśli karta SIM nie łączy się z siecią, w trybie automatycznym i ręcznym, skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym.
1.1. Po nawiązaniu połączenia z siecią wprowadź polecenie *103# i potwierdź je, naciskając 1;
Uwaga! Nie przechodź do kroku 2, jeśli karta SIM nie łączy się z siecią;
2. Jeżeli chcesz skorzystać z taryfy 30Gb to doładuj saldo kwotą 33 zł (275 hrywien) i korzystaj z niej. Gdy tylko otrzymasz SMS o aktywacji taryfy, włącz w ustawieniach urządzenia opcję Roaming danych i korzystaj z Internetu.
3. Jeśli chcesz aktywować taryfę 50 Gb:
3.1. Wybierz *253# i zadzwoń;
3.2 Wprowadź cyfrę 3, a następnie cyfrę 1.
3.3 Po otrzymaniu wiadomości SMS informującej o aktywacji taryfy, doładuj konto kwotą 56 PLN (500 UAH);
4. Włącz Roaming Danych w ustawieniach urządzenia i korzystaj z Internetu.
Aby sprawdzić liczbę dostępnych Gb Internetu, wprowadź *108*5#.
Jeśli nie udało Ci się aktywować taryfy przez SMS, przeczytaj poniższe instrukcje dotyczące aktywacji w aplikacji.
Aby zmienić język wiadomości SMS od operatora na angielski, wprowadź polecenie *133#, następnie wprowadź cyfrę 2 i potwierdź, naciskając cyfrę 1.
Pobrałeś SIM, ale nie możesz połączyć taryfy przez menu?Na dole strony pokazano, jak podłączyć taryfę przez aplikację.
Pobierz i zainstaluj aplikacje:
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.life.my&hl=ru&gl=USIOS:
https://apps.apple.com/ua/app/my-lifecell/id580080545?l=ru